Lieve allemaal,
Ik ben een meisje van 20 jaar oud.
Ik heb bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend.
Bijna een jaar terug heeft hij met een ander meisje gezoend. Na heel wat ruzies en verdriet heb ik hem dit vergeven, ik dacht echt dat hij het nooit meer zou doen. Uiteindelijk heb ik hier veel moeite en verdriet in gestoken om dit te overwinnen.
Afgelopen weekend ben ik erachter gekomen dat hij afgelopen oud en nieuw en afgelopen zaterdag weer met een ander meisje heeft gezoend. Dit meisje is al heel lang verliefd op hem en zij hebben een verleden.
Mijn vriend zegt heel veel spijt te hebben en echt niet te weten waar het vandaan komt. Hij wilt hier graag achter komen door professionele hulp te zoeken.
Ik heb het natuurlijk uit gemaakt.
Maar ondanks alles hou ik super veel van hem en heb ik het gevoel dat het goed moet komen. Maar dit kan toch helemaal niet? Heeft iemand van jullie dit zelfde probleem mee gemaakt?
Hij is een heel ander persoon als hij bier heeft gedronken, hij zegt dat hij nooit meer een druppel drinkt.
Denken jullie dat dit gedrag gewoon echt in hem zit, of dat mensen echt oprecht kunnen veranderen?
Ik hoor graag van jullie!
Liefs x
Zoek je een goede relatietherapeut in Delft? Kijk dan even op: Relatietherapie Delft