Ontrouw,hoe moet het nu verder?

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Ontrouw,hoe moet het nu verder?

door Jartje » ma 07 nov 2016, 13:43

Beste,ik en mijn vriend hebben een relatie van 5 jaar lang, en wonen al 3 jaar samen met ons katje.
We kunnen over alles praten niets is taboe, we houden zielsveel van elkaar en doen regelmatig dingen samen.
Op seksueel vlak zijn we niet heel actief geweest(+-1x per maand) ik heb nmlk. hypothyreo√Źdie, al is dit onlangs wel verbeterd en spannender geworden.
We hebben een moeilijke periode achter de rug,
hij verdacht me ervan ontrouw te zijn wat ongegrond was/is.
Dit zijn we te boven gekomen.
Mijn vriend is hobbypiloot en vliegt met ULM.
Een vriendin van hem(met een hele slechte reputatie) van vroeger, vroeg hem of ze een initiatievlucht kon doen,ze zou ervoor betalen.
Hij zonder kwaads in de zin, aanvaard haar voorstel.
Ik waarschuw hem dat zij waarschijnlijk ook andere motieven heeft om af te spreken,
maar hij wuift deze weg, ik beslis hem te vertrouwen in zijn beoordelingsvermogen.

D-Day gebeurd het,ontrouw.
Bleek dat ze alleen op het vliegveld waren, waar normaal nog leden van de club zouden moeten zijn.
Na de vlucht drinken ze nog een paar biertjes in het clublokaal.
Allebei wat beneveld, zoent ze hem en hij zoent haar terug.
Dan heeft hij haar naar eigen zeggen weggeduwd,
om haar daarna terug te kussen waardoor hij geil is geworden.
Hij is gaan zitten op een stoel,zij doet haar panty en slip uit en gaat op hem zitten,
de rest laat ik aan uw verbeelding over. :.(
Ik ken de details helaas.
Hij zegt dat het niet langer dan 1 minuut heeft geduurd eer hij besefte dat hij een scheve schaats beging,
hij heeft haar van zich afgeduwd.
Ook vertelde hij mij dat er geen orgasme is geweest, en hij er geen plezier aan beleefde.
Hij heeft het mij de volgende dag opgebiegd.
Ik zie dat hij er oprecht spijt van heeft.

Ik vond het vreselijk, alsof er iets kapot ging, het was gewoon onwerkelijk,ik had nooit gedacht dat dit kon gebeuren, zeker omdat ik hem had gewaarschuwd over deze 'slet'.
Hij had meerdere vrouwen geweigerd sinds onze relatie van start ging,ik dacht dat het veilig was.

Nu komt de na-angst, ze hebben het onveilig gedaan.
Dus 6 weken wachten eer hij een hiv-test kan doen.

Ik wil zien of we onze relatie kunnen redden.
Hij mag mij niet meer aanraken, een hand op mijn hand is al teveel.
Ik zou een vroegere hem willen,om mij te troosten en te knuffellen.
Ik weet me geen raad,ik heb niemand om erover te praten.
Kan u me adviseren hoe het verder moet.

Mvg. Jartje
Jartje

Re: Ontrouw,hoe moet het nu verder?

door Jartje » ma 21 nov 2016, 08:19

Wel heel flauw dat ik na 14 dagen nog steeds geen antwoord heb gehad van de psycholoog,terwijl jullie beloven na 2 dagen een reactie te sturen. :(
En als jullie niet weten wat te reageren hierop stel dan op z'n minst een vraag.
Jartje

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut