Relatie 2.5 jaar vriendin die twijfelt

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Relatie 2.5 jaar vriendin die twijfelt

door Jorickvriezeveen » di 21 nov 2017, 17:24

Hallo
Ik zit sinds gisteren avond/nacht ineens in enorme twijfel. Ik heb een relatie met mijn maatje, mijn meisje. Kortom. Gewoon mijn droom vrouw. En tot gisteren dacht ik dat zij hier net zo over dacht.

Ik ben echter de laatste tijd wat egoïstisch geweest. Erg druk met werk en studie en dingen eromheen. Ik heb haar beetje verwaarloost om het maar zo te zeggen. Nu vertelde ze me gisteren dat ze met iemand anders appt. En dat ze die persoon leuk vindt. Ik heb direct gezegd dat dit nog niet voorbij is, en dat ik ga investeren in haar en onze relatie. Dit waardeert ze, en daar is ze ook blij mee. Samen gaan we er voor zegmaar. Echter geeft ze ook aan dat ze niet direct kan stoppen met het appen met hem. Daarvoor is het al “te ver”.

Nu staat er met een week ongeveer een midweek weg gepland. Moeten we dit wel doen? Ik weet het gewoon even niet meer, vooral omdat ze wel met hem door wil blijven appen.
Jorickvriezeveen

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut