relatie probleem

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

relatie probleem

door aarondekorte » zo 09 sep 2018, 15:37

goedendag,

ik zit ergens mee in mijn relatie, ik heb een hele leuke vriendin waar ik echt gek op ben, maar er zit mijn echt iets dwars waar ik soms geen oog dicht van kan doen snachts, mijn vriendin wilt vaak uitgaan met haar vrienden en vriendinnen, en ik vertrouw er op dat zij niets doet bij andere jongens, maar ik heb hier veel moeite mee, ik ben bang dat er een jongen op haar afstapt en haar probeert te zoenen of aan haar lichaam gaat zitten env.

Dit spookt dan heel de avond door mijn hoofd heen en slaap ik niet, ik zit net zo lang te wachten totdat ik een appje van haar krijg dat alles is goed gegaan, ik ken haar inmiddels al vanaf april dit jaar en heb ook al aantal maanden met haar en ik ken haar uiteraard goed, en ik ben bang als er iets gebeurd dat zij dan makkelijk over te halen is op dat moment.

dus om kort samen te vatten ben ik super bang dat ik iets gebeurd en dat ik het uit moet maken, en ik wil ook lekker kunnen slapen dat is mijn doel hiermee want ik weet soms niet meer wat ik met doen, ik maak mij echt zorgen!!

groeten aaron de korte,
aarondekorte

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut