relatiebreuk door te weten komen van drugsverslaving

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

relatiebreuk door te weten komen van drugsverslaving

door mckenzie » do 26 okt 2017, 15:38

Hey,

Er is een breuk en inmiddels verhuis doordat mijn vriendin is te weten gekomen dat ik met een cocaineverslaving zit. Heb door vroeger al voor in opname geweest maar dat heb ik nooit verteld. We waren 1jaar samen en zij heeft 2 kinderen uit vorige relatie(17j) . Zij was net gescheiden als we samen kwamen was de eerste serieuze partner na haar scheiding. De kinderen zijn 12 en 16 ..jongen en meisje. Zij heeft het te weten gekomen door financiele vragen en verdacht bericht op mijn gsm. Daarna heb ik alles verteld. Zij kan dit niet aan en zal dit ook nooit aankunnen zegt ze. Ik ken mezelf wel zegt ze. Inmiddels zijn we 1maand en een half uiteen en hebben wij nu besloten om geen contact te hebben. Hoorde haar elke dag en zag haar nog af en toe. Om haar te zien zei ze steeds kies maar. Maar we zaten in cirkel van wrm heb jij dit gedaan ongeloof en ik die haar terug wil en probeer te overtuigen maar steeds zelfde antw ik kan niet meer.
Ik geloof nog steeds in ons relatie omdat ik weet dat ondanks mijn drugsproblematiek ik haar heel graag zie. Ik ben daar nu ook in behandeling voor. Heb na de breuk werk laten zitten maar inmiddels nieuwe job.

Hoe kan zij ooit weer vertrouwen in me krijgen? Hoe kan zij van haar angst geraken dat dit niet meer gebeurd? Hoe kunnen wij weer iets opbouwen?

Alvast bedankt mckenzie
mckenzie

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut