trillen op benen na 3 kussen meisje

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

trillen op benen na 3 kussen meisje

door blablacar123 » vr 16 maart 2018, 11:21

Hallo.

afgelopen zaterdag zag ik iemand voor het laatst waar ik werk omdat ik de komende weken vrij ben en zij daarna weg is.
Leuk meisje waar ik goed mee overweg kon.
zaterdag kwam ze naar mij toe en deed ze nep huilen in mijn schort dus ik dacht nouja leuk. Daarna kwam ze dichter naar me toe en gaf ze 3 kussen(gewoon zoals je op een verjaardag doet)
Had ik niet zien aankomen maar ging goed.

Ze wenste me succes met studie en ik haar met haar nieuwe baan ze zei dat ze me ging missen.

Daarna heb ik een half uur staan trillen op mijn benen en denk ik constant aan die 3 kussen.

toen ik er afgelopen dinsdag ging eten met een vriend was zij er ook. even een praatje gemaakt. tijdens het eten voelde mijn maag vreemd en kreeg ik bijna niks weg.

gister moest ik voor iemand invallen die ziek was en moest ik met haar nog een keer werken. toen zei ze leuk dat we nog een keer samenwerken. tijdens het geld tellen heb ik nog wel even gezegd dat ze het zonnetje van het bedrijf was en zij altijd het vrolijks was.

Wat zou dit kunnen zijn?
ik denk zelf toch verliefd. echter zal ik haar nu niet meer zien ik heb wel haar telefoonnummer en whatsapp.
ookal weet ik niet of zij mij ook leuk vind.

ik kan opzich een bericht op whatsapp sturen maar ik weet niet goed wat. ook wil ik niet dat zij mij blokkeert op facebook of whatsapp.

ik ben 21 jaar en zij is 29 of 30.

er gaan wel vaker mensen weg maar daar heb ik het niet bij
blablacar123

Re: trillen op benen na 3 kussen meisje

door Team PsyNed » di 17 apr 2018, 08:46

Beste Blablacar123,

Wat goed dat je je verhaal vertelt! Je geeft aan dat je, nadat je 3 kussen hebt gekregen van je (oud) collega, een half uur hebt staan trillen op je benen. Heb je dit altijd bij een meisje of heb je dit alleen bij haar gehad?

Het kan inderdaad goed zijn dat het verliefdheid is. Misschien dat je wat zenuwachtiger wordt als ze lichamelijk contact met je zoekt! Dit is zeker niet vreemd, maar juist heel normaal. De spanningen maken verliefdheid toch leuk?

Je geeft aan dat je haar telefoonnummer hebt. Stuur haar gewoon een keertje een appje om te vragen hoe het met haar gaat en wat ze nu doet? Ze zal het hoogstwaarschijnlijk juist leuk vinden dat je interesse toont. Het zal heus niet zo zijn dat ze je meteen blokkeert op facebook of whatsapp. Aan de hand van haar reactie en het verloop van het gesprek kun je wellicht ook lezen of ze geïnteresseerd is in jou.

Wie niet waagt, wie niet wint!

Heel veel succes met wat je ook besluit om te doen.

Groetjes, Melissa
Team Psyned
Psychologen Nederland (Psyned) helpt dagelijks mensen door heel Nederland met het vinden van de beste hulp. Wij willen psychologie uit de taboesfeer halen en normaliseren, zodat mensen openlijk aan hun eigen mentale weerbaarheid kunnen werken.
Team PsyNed

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut