Verbinding

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Verbinding

door Stierke » di 31 okt 2017, 12:51

Beste,

Ik ben nu zo een 13 jaar getrouwd en heb 2 kinderen (2 zonen) een jaar geleden heeft mijn vrouw me aangeven dat ze gevoelens had voor iemand anders. En de verbinding daar beter was dan met mij. Wetende dat ze die persoon nog maar twee keer gezien had en diverse mails hadden verstuurd naar elkaar. Je begrijpt dat mijn wereld van onder mijn voeten werd geveegd. Het is zelfs zover gekomen dat ze haar spullen heeft gepakt en verhuist is naar een appartement. Nu 6 maanden langer zijn we terug samen en proberen we samen met een relatietherapeut de draad terug op te nemen. Wat niet van een leien dakje loopt. Ik heb het woord verbinding al duizendmaal gehoord. En weet met mezelf eigenlijk niet hoe aan te pakken. ik probeer zo open mogelijk te zijn maar kom er niet door. Ze zegt zelf ook dat ze een muur rond zich heeft opgetrokken. Weet er iemand een goed boek die me kan helpen of tips heeft voor mij. Hoe je dit het best aanpakt.

Alvast een dikke innige merci.
Stierke

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut