Ik ken een jongen nu al 9 jaar. 9 jaar geleden was hij verliefd op mij. Ik voelde voor hem toen helemaal niks. Onze paden gingen uit elkaar en we hebben elkaar niet meer gesproken tot anderhalf jaar geleden. Toen kwam ik hem tegen op een verjaardag van de beste vriend van mijn toemalige vriend. Ik vond dat toen vreemd maar besloot dat iedereen een tweede kans verdiend. Dus hebben we elkaar opnieuw leren kennen.
Mijn relatie liep niet erg gkoed en daar was hij. Hij begreep alles en luisterde naar mij.
Nu is mijn relatie over en heb ik regelmatig contact met hem. Door een trauma vind ik intimiteit erg moeilijk maar daar merk ik bij hem vrij weinig van. Als hij blijft slapen dan slapen we samen in een bed. Nadat hij de eerste nacht bij mij had geslapen zei hij dat hij graag tegen mij aan had willen liggen maar dat niet durfde ivm mjjn trauma. Ik heb toen gezegt dat dat wel mag. En als ik het vervelend vind ik het wel tegen hem zou zeggen. Die ervaring zorgelde bij mij voor veel verwarring. Ik merkte voor het eerst dat ik mij op mijn gemak voelde bij iemand. Dat was fijn maar ook verwarrend want ik wist niet wat hij van mij wilde. Hij praat namelijk niet veel. En over gevoelens al helemaal niet. Ik dacht toen: we zien wel. De dag daarna bleef ik bij hem slapen. Die nacht ben ik tot 2 keer toe wakker geworden omdat hij wakker schrok van het feit dat hij bovenop mij lag. Toen was het voor mij helemaal warrig. Ik heb hem de volgende dag gesmst met de vraag wat hij nu wil. Hij gaf aan het fijn te vinden hoe we nu met elkaar omgaan. En dat hij niet meer wil. En ook geen gevoelens voor mij heeft.
Duidelijk dacht ik toen. Alleen een week later bleef ik weer bij hem slapen en zij. Er toch wel wat andere dingen gebeurt dan alleen knuffelen en slapen. toen gaf hij aan dat hij 26000 dingen tegelijk dacht. Ik heb hem aangegeven dat ik wel in de war raakte. Maar we zouden het erbij laten en niemand er iets over vertellen.
Geen probleem volgens mij. Kan de beste overkomen.
De volgende ochtend moest hij op tijd naar zijn werk en ik sliep nog even uit. Toen hij binnenkwam met al zin spullen en zijn jas aan. Ik kreeg een knuffel en hij zei: tot snel meisje! Weltrusten nog even. Dat doet hij normaal nooit. Dus raakte ik nog verder in de war. Een paar dagen later kreeg ik een sms met daarin dat zijn bed erg koud was. Dus ik reageerde dat mijn bed dat ook was als ik thuis zou komen vanauit mijn nachtdienst. Na wat grap smsjes kwam de vraag of ik anders vanuit de nachtdienst naar hem toe wilde komen. Dus dat heb ik gedaan. Hij lag al te slapen dus kon ik ook lekker gaan slapen. De volgende ochtend werd ik wakker in zijn armen. En gaf hij aan dat hij wel opgewonden werd Van mij. En toen hebben we weer met elkaar geslapen. Zoveel verschillende signalen of hoe je dat ook moet noemen. Ik weet niet meer wat ik er nou van moet denken. Wat zou hij hiermee willen bereiken?
Zoek je een goede relatietherapeut in Eindhoven? Kijk dan even op: Relatietherapie Eindhoven