Ik wil graag in gesprek om elkaar weer te begrijpen

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

Ik wil graag in gesprek om elkaar weer te begrijpen

door JANJPC » vr 10 feb 2012, 19:57

MIJN ZUS EN IK ZIJN AL 2 JAAR NIET IN CONTACT, NA EEN GESPREK WAAR IK NIET AL TE GEVOELIG SPRAK OVER DE SITUATIE VAN HAAR. ONDERWERPEN:"WIE IS ECHT? VEEL GEPROGRAMMEERD"; OOK ZIJ EN IK OOK. BEDREIGENDE TAAL OMDAT HAAR VEILIGE LEEF-POSITIE WERD AANGEVALLEN. DOOR BEMIDDELING VAN VRIENDEN SAMEN AFGESPROKEN IN THERAPIE TE GAAN OM ONGEGENEERD WEER ELKAAR TE KUNNEN TREFFEN EN OVER EN WEER TE BEGRIJPEN EN TE VERSTAAN WAT WE BEDOELEN.
WAT WE DUS WILLEN IS BEGRIJPEN EN VOELEN ELKAARS KIJK OP ONS LEVEN MET WEDERZIJDS RESPECT; HERSTEL VAN CONTACT. NIET SIMPEL MAAR VOORUIT MET DE GEIT.
LIEFST EEN THERAPEUT IN DE BUURT VAN AMSTERDAM AANGEZIEN HAARLEM EN BREDA ONZE DOMICILIES ZIJN.
MAG IK VAN IEMAND VERNEMEN

Zoek je een goede relatietherapeut in Sassenheim? Kijk dan even op: Relatietherapie Sassenheim
JANJPC

Re: ZUS BROER RELATIE

door EFT Amsterdam » za 11 feb 2012, 20:43

Uit je bericht begrijp ik dat jullie een therapeut zoeken om het contact tussen jouw en je zus weer te herstellen. Ik stel voor dat jullie op dit forum van relatietherapeuten iemand uitkiezen om een aantal gesprekken mee te houden. Goed om van te voren alvast wat te overdenken wat nu eigenlijk contact tussen jullie in de weg staat. Succes!
vriendelijke groet,
Relatietherapie Amsterdam
EFT Amsterdam

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut