Ze zegt dat ze klaar met me is...

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Ze zegt dat ze klaar met me is...

door Troetelbeer » di 08 jan 2019, 06:16

Goedemorgen. Mijn huidige vriendin/ex zegt dat ze klaar met me is. Ik zal het verhaal even uitleggen. Met de kerst vakantie zijn we samen op vakantie geweest en dit ging uitstekend (wel met kleine discussies) tot de laatste dag. Mijn frustratie kwam allemaal ten boven en ik werd echt goed kwaad op haar, daarbij heb ik dingen gezegd waar niemand blij van word. Die zelfde avond was alles weer goed tussen ons maar de dag erna zei ze dat ze niet meer verder wou in de avond een afspraak gemaakt om elkaars spullen weer terug te geven zodat het afgesloten kon worden maar wou wel graag dat haar ouders thuis waren zodat ik hun kon bedanken. De volgende dag app ze dat haar ouders thuis waren en dat zei over 5 min weg zou gaan, dus toen zei ik tegen haar is goed je ouders helpen mij wel maar dat mochten hun niet doen van haar. Ben toch heen gegaan 3n heb uiteindelijk haar spullen buiten neer gezet omdat niemand open deed. Gister zag ik nog dat ik iets van haar had en dacht dat kan ik wel langs brengen, zo gezegd zo gedaan. Kwam bij haar huis en belde aan, ze deed zelf open en bedankte me voor het terug brengen. Gelijk daarna vroeg ik haar over mijn spullen, zegt ze dat ik het mee mocht nemen van haar als ik dat wou etc. Heb tegen haar gezegd dat als ze het fijner vind om het te houden, houd je het maakt mij niet uit. Nu dat jullie ong weten hoe en wat. Heb ik een antwoord nodig op mijn vraag. Als iemand zegt dat hij/zij niet meer van je houd maar toch alle spullen van je nog heeft, ook draagt en mee slaapt, alle foto's van ons openbaar heeft op social media en daarnaast ook nog een gesprek met me aangaat voor 45 min en daarnaast ook nog eens na het doei zeggen in de deurpost blijft staan en gaat zwaaien met een glimlach totdat ik uit zicht ben, wat moet ik hier bij denken? Dit maakt me best wel in de war namelijk. Nog een voorbeeld ze zei toen ook dat ze al een tijd niet gelukkig met me was, maar gister zei ze dat ze nog 3 dagen geleden nog van me hield. Ik hoop dat ik hier een antwoord op kan krijgen.

Mvg troetelbeer
Troetelbeer

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut