het begon allemaal in de sportschool, ik zag hem weleens maar het bleef bij oogcontact, voor mijn gevoel niet zomaar wat oogcontact het was best intens en het gaf een lekker gevoel wanneer die keek.
vorig jaar december ging ik opstap met wat vriendinnen, en ik zag hem voor het eerst buiten de sportschool. Natuurlijk waren we beide vollop aan genieten en aan de drank. Pas eind van die nacht troffen we elkaar en spraken we elkaar aan, natuurlijk herkende we elkaar van de sportschool, we dronken wat en er werd gepraat. achteraf liepen we samen naar buiten, de bedoeling was om naar een ander discotheek te gaan maar dat werd het niet, hij begon me te zoenen en ik moest me laten gaan want, dit was een moment wat ik absoluut niet wou laten gaan. we hebben elkaars nummers uitgewisseld en die dag erop smsde hij, ohja hij is een voetballer dat klinkt vaak onbetrouwbaar.
het was op een zaterdagavond toen die mij uitnodigde bij hem thuis, het leek me gezellig. die avond hadden we goeie gesprekken en had het erg na me zin, ik bleef slapen want, we waren beide in slaap gevallen op de bank.
er volgden natuurlijk meer afspraakjes bij hem thuis en ja we hebben seks gehad meerdere keren en het was heel fijn en ik stelde me vrij open naar hem toe, normaal ben ik wat terughoudend maar bij hem voelt het goed en vertrouwd, alleen wat ik me zo af vraag we hebben nog helemaal geen officiële date gehad en daardoor heb ik hier en daar me twijfels of hij mij als een scharrel ziet of toch wel iets wilt opbouwen..zijn laatste vaste relatie was 4 jaar geleden. hij vertelde me over zijn familie, zelfs op financieel gebied etc. dit klinkt vast hopeloos want ik ken hem pas vanaf midden december 2011. ga ik nu te hard van stapel of moet ik nog geduld hebben ?
Zoek je een goede relatietherapeut in Rotterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Rotterdam