Zou hij een relatie met mij willen?

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

Zou hij een relatie met mij willen?

door mssntlie » do 09 feb 2012, 21:36

het begon allemaal in de sportschool, ik zag hem weleens maar het bleef bij oogcontact, voor mijn gevoel niet zomaar wat oogcontact het was best intens en het gaf een lekker gevoel wanneer die keek.

vorig jaar december ging ik opstap met wat vriendinnen, en ik zag hem voor het eerst buiten de sportschool. Natuurlijk waren we beide vollop aan genieten en aan de drank. Pas eind van die nacht troffen we elkaar en spraken we elkaar aan, natuurlijk herkende we elkaar van de sportschool, we dronken wat en er werd gepraat. achteraf liepen we samen naar buiten, de bedoeling was om naar een ander discotheek te gaan maar dat werd het niet, hij begon me te zoenen en ik moest me laten gaan want, dit was een moment wat ik absoluut niet wou laten gaan. we hebben elkaars nummers uitgewisseld en die dag erop smsde hij, ohja hij is een voetballer dat klinkt vaak onbetrouwbaar.

het was op een zaterdagavond toen die mij uitnodigde bij hem thuis, het leek me gezellig. die avond hadden we goeie gesprekken en had het erg na me zin, ik bleef slapen want, we waren beide in slaap gevallen op de bank.
er volgden natuurlijk meer afspraakjes bij hem thuis en ja we hebben seks gehad meerdere keren en het was heel fijn en ik stelde me vrij open naar hem toe, normaal ben ik wat terughoudend maar bij hem voelt het goed en vertrouwd, alleen wat ik me zo af vraag we hebben nog helemaal geen officiële date gehad en daardoor heb ik hier en daar me twijfels of hij mij als een scharrel ziet of toch wel iets wilt opbouwen..zijn laatste vaste relatie was 4 jaar geleden. hij vertelde me over zijn familie, zelfs op financieel gebied etc. dit klinkt vast hopeloos want ik ken hem pas vanaf midden december 2011. ga ik nu te hard van stapel of moet ik nog geduld hebben ?

Zoek je een goede relatietherapeut in Rotterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Rotterdam
mssntlie

Re: Zou hij een relatie met mij willen?

door Psycholoog Gooi » di 14 feb 2012, 10:37

Beste Mssntlie,

Allereerst sorry dat ik nu pas antwoord geef op je vraag.
Mijn diagnose: je bent hartstikke verliefd! En bij verliefdheid hoort die enorme onzekerheid die je voelt. Voor zover ik dat uit jouw brief kan nagaan, is hij ook gek op jou. En ja, het is nog maar kort, dus hoe het verder gaat weet niemand. Wat versta jij trouwens onder een ‘officiële date?’, want blijkbaar is het hebben van zo’n date een bewijs voor jou dat hij een relatie met je wil? Je bent bang om ‘een scharrel’ (vreselijk woord!) voor hem te zijn. Naar mijn idee haal je jezelf wat teveel naar beneden met deze gedachten. O, o, maar die onzekerheid…vandaag is het Valentijnsdag. Een mooie dag om hem iets ‘uit het hart’ te laten weten over je gevoelens voor hem en je onzekerheid. Alleen hij kan je antwoord geven…
Veel liefde gewenst,

Petra van der Heiden
Relatietherapie Gooi
Psycholoog Gooi

Re: Zou hij een relatie met mij willen?

door mssntlie » ma 27 feb 2012, 23:47

allereerst heel erg bedankt dat je alsnog gereageerd hebt, maar met een officiële date bedoelde ik dus echt samen naar de bioscoop of samen uiteten, we doen dat wel alleen dat vindt alleen maar plaats bij hem thuis is dat niet vreemd ? verder klopt voor mij gevoel alles wel alleen dat dus.
oh met valentijnsdag was hij buiten de stad dus gaf ik hem een roos als verrassing, daar reageerde hij wel leuk en verrast op natuurlijk. tot nu toe denk ik dat alles nog stabiel is alleen hij is zo cool en neemt echt z'n tijd.
hij ging afgelopen week INEENS naar Denemarken, ik had hem gesmst en daar reageerder hij pas 3,5 uur later op met: hey pretty i'm in Denmark, í'm back monday have a nice weekend. paar minuten later las ik op zijn facebook dat hij zich had ingecheckt op locatie: Copenhagen airport.
ik vond het best impulsief, want stel ik had hem nooit die sms in de middag verstuurd moest ik dan via facebook te weten komen dat hij een weekend in Denemarken zit ? tot zover houd ik het gewoon neutraal, het kon ook niet gepland zijn natuurlijk soms gebeuren die dingen.
mssntlie

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut